marți, 22 martie 2011

Doar atat au mai ramas!Vise si doar amintiri!

Holograf-Si baietii plang cateodata!

Da, tu nu plangi niciodata, dar plangi!Plangi ca orice om obisnuit cand se simte rau, cand este trist pentru ca vrei sa te elimerezi.Chiar si tu plangi desi vrei sa negi acest lucru. Te ascunzi, nu vrei sa recunosti ca uneori te doare, ca  uneori suferi mai mult decat lasi sa se vada , decat vrei sa stie altii. Pentru ca nu vrei ca ei sa stie ca suferi, ca te-au facut sa fii trist, ca ti-au furat zambetul, ca acum numai ai niciun motiv pentru care sa fii fericit.
Si ziceai azi de el pe ea si ea nu pe el, si mi-ai adus aminte de acele clipe cand te priveam, fara sa zambesc, cand  nu puteam sa ma gandesc la altceva decat la acele  zile care aveua sa urmeze departe de tine, departe de zambetul tau, departe de prezenta ta. Imi amintesc de seara aceea cand mi-ai zis ,,pun pariu ca nu m-ai vazut niciodata asa trist,, si ai dreptate. NU te-am vauzt niciodata asa. Am vazut doar dezamagirea din privirea ta a ceea ce a fost candva si singura lacrima care ti-a scapat candva, la niste cuvinte care te-au ranit. Dar as fi vrut sa le sterg, sa te ajut sa zambesti, sa te fac fericit si nu as mai putea niciodata....

Holograf-Sa nu-mi iei niciodata dragostea

Ai incercat, te-ai straduit, ai vrut sa o faci dar nu ti-ai dat niciodata seama de faptul ca nu ai reusit sa faci nimic. Ai repetat acel cuvant in continu desi nu ai stiut daca este adevarat sau nu. Nu ai stiu niciodata ce e in sufletul meu. Ai crezut mereu ca ai reusit, ca asa va fi mereu, dar defapt ai pierdut. Si inca nu ti-ai dat seama cat de mult ai pierdut, dar nush daca vezi cu adevarat sau incerci in continuare sa negi realitatea.Si stiu ca de acum e probabil inposibil, ca niciodata nu va mai fi ceva si poate ca nu-mi pare rau. Dar nu ai stiu niciodata ca a mai ramas in sufletul meu. Si poate ca acea  mica parte inca tanjeste, dar acum poate ca a renuntat. Pentru ca a vazut indiferenta dintr-o privire si a renuntat sa mai spere, pentru ca nu a stiut ce sa mai creada...dar acum numai e nimic probabil...pentru totdeauna...

Darren Hyes-Insatiable


Razele lunii se joaca pe pielea ta
Buzele tale cersesc un sarut
Adorm in interiorul tau
Fara cuvinte
Ramane numai adevarul
Inspiri, expiri
Nu se aude nici un sunet
Ne miscam impreuna in sus si in jos
Corpurile noastre plutesc
Talpile noastre nici macar nu ating podeaua
Si nimeni nu te cunoaste asa cum te cunosc eu
Deoarece lumea nu intelege
Dar eu simt cum cresc in mainile tale



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu