marți, 22 martie 2011

Pentru cineva special!

Withim Temptation-The last time

Ascult melodia asta in continuare, desi nu are nicio legatura cu ce  vreau sa scriu. Ma simt rau...dar nush de ce. Numai sufar, pentru ca de unele lucuri nu-mi pasa. Scuze, asta e negarea. Daca chiar vrei sa stii. Imi pasa , imi pasa chiar prea mult uneori. Dar asta doar pentru ca te iubesc, pentru ca tin la tine, pentru ca imi pasa cu adevarat de tine. Nush, dar poate ca esti singura persoana de care m-am atasat cu adevarat. Singura pentru care am suferit, singura a mea. Iar in mometul asta vreau sa te fac sa zambesti, sa razi, sa apara o raza de lumina in sufletul tau. Dar am o idee. Insa nu te voi face sa razi. Vreau sa te fac sa plangi. Vreau sa vad o lacrima de bucurie pe fata ta in momentul in care vei citi acele cuvinte. Si sunt curioasa. Si chiar imi doresc sa reusesc, pentru ca te iubesc pui! Vreau sa incepi sa zambesti, sa versi o lacrima de bucurie. Mai e putin. Hai ca o sa vezi!TE-am facut curioasa nu?Da ma bucur de asta. O sa vezi. Eu mor de nerabdare. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu